Translate

poniedziałek, 10 czerwca 2013

rzecz o wodzie

Kochani jak wiadomo woda zdrowia doda..... ale czy aby na pewno wiemy jaką spożywać?? Reklamy przekonują nas to picia wody mineralne zawsze i wszędzie. Natomiast ja po przeczytaniu wielkiej ilości artykułów w internecie, książkach itp. doszłam do wniosku, że wodę mineralną powinniśmy pić przez dwa tygodnie, a następnie odstawić ja na jakiś miesiąc do półtora. Na co dzień najlepsza jest woda źródlana, a jeszcze lepsza woda strukturowana, która wg dr Tombaka jest najzdrowsza dla odnowy komórkowej organizmu, a w swoim składzie jest identyczna jak ta występująca w roślinach i w komórkach ludzkiego organizmu. Można ją przygotować w domu, a oto przepis.


                                  WODA STRUKTUROWANA:


Nalewamy wodę źródlaną do garnka, wstawiamy ją na noc do zamrażalki. Rano wyjmujemy i czekamy aż lód stopnieje. Kiedy zostanie cieniutka warstwa lodu na górze przekłuwamy go i wodę spod spodu wlewamy do butelki. Gotowe :-) Najzdrowsza wersja wody to właśnie ta, która stopniała z lodu :-) Oto cała tajemnica!!!

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy post, kiedyś trochę o tym czytałem ciekawe czy faktycznie ta woda jest najlepsza, wypadało by kiedyś sprawdzić, ale nie chce mi się z tym bawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie jest troszkę z tym roboty ale po jakimś czasie wchodzi to w automatyczne działanie i wtedy nawet się o tym nie myśli :-)

      Usuń
  2. Tak, też o tym czytałam. Właśnie muszę się przymierzyć do spróbowania tego sposobu.
    ciekawy blog, na pewno będę zaglądać.:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń