Translate

środa, 5 czerwca 2013

Na bloggerze jestem nowa, choć kiedyś już próbowałam tutaj pisać ale jakoś tak nie bardzo mi się tu podobało.... kwestia przyzwyczajenia!
Jestem mamą 7 - miesięcznej Zuzy, w której jestem zakochana po uszy, macierzyństwo mi bardzo służy, choć początki były koszmarne, bardzo zły nastrój, łzy, problemy z karmieniem piersią, strach.... można by wymieniać i wymieniać ale co najważniejsze problemy szybko minęły, sytuacja się ustabilizowała, a teraz nie wyobrażam sobie życia bez tej małej, uśmiechniętej iskierki.
Zuzia jest złotym dzieckiem, przesypie całe noce, odkąd miała niecałe trzy miesiące, je wszystko co mamusia poda, a to nie jest byle co :-)
Na tym blogu chcę zapisywać najważniejsze chwile z jej i mojego życia ale i nie tylko.... jestem koneserką zdrowego odżywiania, uwielbiam kuchnię azjatycką i fitness, o którym również będę tutaj pisać. Interesuję się psychologią, polityką, sportem i dietami w szerokim pojęciu oraz modą. Czyli będzie tu o wszystkim :-)
Ciekawa jestem czy ktoś będzie tu zaglądał. Póki co przepraszam za wygląd tego bloga ale póki co muszę nad tym popracować, a przy małym dziecku nie zawsze jest to łatwe :-)

1 komentarz:

  1. JESTEM PIERWSZA :-)wiec gorąco powitam na blogerze blogującą mamę!!! Przyznaję, że zarówno szata graficzna jak i blogowe dodatki wymagają wiele pracy i czasu. Najważniejsze nie poddawać się jak coś pójdzie na tak!Ja chętnie tu pozaglądam w wolnej chwili i poobserwuję jak tylko będzie taka możliwość. Pozdrawiam i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń